Esinn97 Merhaba güzel anneler. Bebekleriniz için. Hangi çamaşır deterjanini ve şampuanıni tercih ettiniz.
Cilekkz-22 Esinn97 bıcı bıcı yaparım dalinle mis gibi kokarım 😄😄 şampuan ve deterjan tabiki DALİN yılların markası sonuçta güvenilir
meraklianne1 E bebek baby me aldım deterjanı yumuşatıcı leke çıkarıcısını şampuanıda e bebekle sebamed aldım 🌸
Suleasyaa Herkes uni baby alıyormuş ama ben dalin maekasinin yumuşatıcı ve deterjanıni aldım.. çok arastirmamistim açıkçası
Portakalgeliyor Esinn97 Açıkcası ablam jonhsons baby kullandığı için bende komple a-zye aldım sonra sudocrem pişik kremi , mustela şampuan ve losyon aldım parasına göre uzun gidiyormuş :) deterjan duru granul aldım normalde de kullanıyorum .. içeriği temiz
Kubra2721 En saf temiz olani sampuanda mustela, deterjanda sabun tozu. Dalinin sabun deterjani hem guzel kokuyor hemde zararsiz. Unibabyde olsa her yumusaticida katki maddesi fazla bebeklerin tenleri yeni dogduklarinda cok narin kimyasaldan uzak tutmak onemli
Kubra2721 İnstagramdan muhendisinoglu sayfasindan tum deteejanlarin sampuanlarin bebek bezlerinin icerigine bakabilirsiniz. Masum sandiklarimiz gorundukleri kadar masum degil malesef
ilayda17 Kubra2721 sizin fikriniz ne peki bende çok araştırıyorum herkes her markayı övüyor Mahşallah 🤭
meraklianne1 Ali_asaf valla ben ablamın tavsiyesi üzerine aldım ilerde alerji yapmazsa da değişmem fiyatı uygun çünkü 🙄🙄e bebekin
Austosprensi_ Esinn97 roxy sabun tozu uni baby sivi detarjan ve mustela sampuan bu arada duru granül hakkinda bilgi vereyim cok görüyorum kalinti bırakıyor vs duru granülu camasir makinesinin cekmecesine koymayin camasirlari koydunuz yere dokun öyle çalıştırın granül oldugu icin orda daha iyi çözülür püf nokta.. 💙💙
Ali_asaf meraklianne1 fiyatından ziyade evlatlarımıza kullandığımız şeylerde kimyasal madde olsun istemem hepsinin canı sağolsun amin🙏🙏