Cnsemrh Kızlar dişinde,dış etinde iltihap,apse olupta antibiyotik kullanan var mı? Varsa da kaç haftalıksınız ?
evaburak95 Cnsemrh ben 1 haftadır kullanıyorum canım yarın çekim olacak 2 tane 20 lik dişim apse yapmıştı kadın doğum doktorumdan da onay alıp ilaca başlanıldı yoksa iltihaplı diş ağrısı insanı mahvediyor 😔 21+6 da başladım antibiyotiğe şimdi 22+5
Seydaa06 Cnsemrh canım ben 11 haftalıkken kullandım bir sıkıntı olmadı çok şükür şuan iltihap yok ama dişim kırık ve çürük bir iki haftaya doktora gidip müdahale ettirmeyi düşünüyorum doktorumdan izni aldım o da çekilmesi taraftarı oldu
Cnsemrh evaburak95 ya benim diş ağrım vardı ama böyle ağlıyodum artık gittim doktorumdan onaylı, çürük dedi direk çekti 1 hafta oldu .2 gündür dış etllerim şişti kanıyo iltihap diye zannediyorum çünkü elmacık kemiğine be basıma çok ağrıyo yapiyo yarın tekrar dişçiye gidicem. İltihaplıyken mı çekti naptı anlamadım. 35 haftalığım bu arada canm sen ?
SemaOner evaburak95 Allah şifa versin inş benimde bu haftalarda cektirmemazim 20 lik dışımı herkes bişey diyo cekme yok bebek zarar görüyo yok söyle yok böyle benimde gömülü kalmış operasyonla alınması lazım çokta korkuyorum her kafadan bi ses cikiyo bende 19 hafta 4 günlüğüm kadın doğum 20 hafta olsun dedi sonra cekelim
evaburak95 Cnsemrh valla bana doktorum iltihaplı olsun olmasın antibiyotik kullanmadan çekemem gebesin risk alamam dedi iltihap varsa kurutalım sonra çekelim dedi augmentin yazdı 1 haftalık daha 2. Akşamdan ağrım dindi şükür bence tekrar bi gözük doktoruna belki çekimden sonrada iltihap kapmış olabilir
Cnsemrh evaburak95 gidicem bakalım dış ağrısı çok lanet ya hamileliğimi zehir etti sana da çok geçmiş olsun canım 😔
evaburak95 Cnsemrh saol canım deni anlayabiliyorum sanada çok geçmiş olsun inşallah bi an önce şifanı bulursun 🙏🏻
Cnsemrh sevgilikadin denedim denedim neler yapa din ki tuzlu şu sarımsak sirke vs… şu an dişim ağrımıyo sanırım iltihabı, başıma elmacık kemiğine yabi yğzümğn bi kısmına vurmuş durumda
Cnsemrh Seydaa06 ya benim 35 haftalık son zamanlar ya ondan sordum acaba antibiyotik falan verirler mı
evaburak95 SemaOner valla 2 saat önce çektirdim 2 dişimi birden saolsun doktorum çok iydi hiç bi sıkıntı olmaz iltihap kapmadığı sürece dedi gerçekten vakit varken çektir kurtul kuzum yoksa ilerleyen haftalarda çok zor olur ağrısı zaten çekilmiyor ilaç bile kullanamıyoruz.
SemaOner evaburak95 öyle valla dişçide bana dedi tam zamanında ağırı başlamış sizinde gömülümuydu 20 lik dis yoksa
evaburak95 SemaOner aynen gömülüydü canım ama doktor o kadar güzel bi hamlede çekti ki dikiş atmiycam dedi hatta ben 2 tane birden çektirdim şimdi biraz ağrı var ama o da normal 2 diş yani 😬