Piyorida Kızlar merhaba aranız da karınca yumurtası yağı kullanan var mı? Ben bebeğime de kullanmayı düşünüyorum
evaburak95 Piyorida ben bıyıklarımda kullandım ağdadan sonrra düzensiz kullanmama rağmen gercekten tüylerin çıkmasını geciktirdi
sibelyrl Piyorida instagramda eczabakim sayfası bununla ilgili post paylaştı yakınlarda isterseniz okuyun. Hiç bir işe yaramıyormuş, zararları da belli değil hele hele bebeğe falan kullanmak ne bileyim ben asla göze alamam.
Piyorida sibelyrl okudum fakat hiçbir işe yaramadığını anlatmıyor ki..Sanırım siz yanlış anlamışsınız..Rüvayetleri söylüyor ve kullanmadığını dile getiriyor
sevgilikadin Ben de lazer sonrasi kullaniyordum aka gebeligi ogrendigimden beri kullanmadim. Siz hamilelikte de surdunuz mu
evaburak95 Piyorida valla ben 22+6 yık bi zararını görmedim cildim hassas olmasına ragmen kokusu filan yok bi tahriş yanmada filan fa hissetmedim tamamen kıl kökünü kurutuyor mu bilmiyorum ama gerçekten çıkmasını geciktiriyor