Kızlar 3+1 de öğrendim. şuan 4+3üm düşük tehlikesi var bu yüzden progestan fitil kullanıyorum bide oksapar iğne daha kese oluşmadı haliyle🙄 Nelere dikkat ediyorsunuz nasıl besleniyosunuz hamilelik belirtisi varmı bende aşırı uyku halsizlik var sadece. biraz anlatırmısınız fikir olsun😊