Ecrinveannesi78 Kızlar göbeğimde tüylenme var baya baya hemde. Normalde ben sarışınım ama tüyler maalesef simsiyah. Ağdayla alsam herhangi Bi sıkıntı olur mu. 34 haftalığım kasılma ya falan neden olur mu acaba bilemedim yada sizler aldıysanız nasıl aldınız?
okunmusciklet Ecrinveannesi78 bende çok şikayetçiyim ama çevrem hep sakın alma hepsi dökülcek dedi zaten sizinde az kalmış zamanınız bence almayın sizde bende 37.haftadayım biraz da olsa farkediyorum azaldığını
1aleyna2 Ecrinveannesi78 benimde aynı şeyle başım dertte hormonlardan kaynaklı oluyor galiba inşallah dökülür
Mdnyldz Ecrinveannesi78 36.haftamdayım bugüne kadar hep aldım doğuma kadarda almaya devam edeceğim bi sıkıntı yaşamadım ☺️ Epilatör ile alıyorum miss gibi oluyor 🤗
zynp55 Ecrinveannesi78 ağda sürmemem gerektiğini söylemişti doktorum, ben de eldivenle seyrelttimmm benim de çok kötü olmuştu içim bi nebze rahatladı eldivenle seyreltince sen de öyle yapabilirsinn 🌸😊
Ecrinveannesi78 okunmusciklet Umarım dökülür ya yani şöyle bakınca hiçte dökülecek gibi durmuyo doktordan utanmaya başladım artık 😁
okunmusciklet Ecrinveannesi78 inan benimde öyleydi ama yan taraflarda bile vardı ama şu 3 4 gündür bakıyorum da seyrelmil gibi bende sarışınım ve göbeğimdeki tüyler siyah😑😑 ama inan dökülüyor kafana takma valla zaten doğumdan sonra alırsın için rahat etmezse nacizane fikrim
mrv_b Ben hep epilatörle aldım. Yarın doğum var diye yine aldım dikiş atılacak falan öyle daha kötü durur diye.
Hiraa Ecrinveannesi78 canım ben bacaklarımı göbegımı kollarımı hatta yuzumu bildigin jıletle alıyorum ve hıc fazlalaşma olmadı vucudum jiledı cok sevıyor zaten mis gibi oluyor jilet bikini bölgesini ve koltuk altını fazlalaştırdıgını dusunuyorum yada ben cok sanslıyım 😂😂
Tgbkrm-21 Peki göbekte ki tüyleri bebege zarar vermemesi için tüy dökücü kremle alsak olur mu ki acaba
kadriye25 Ecrinveannesi78 benimde var hemde dediğin gibi siyah siyah doktordan bile utandım geçen gün ama alma dedi sonra dökülecekmis alırsan kalıcı olur dedi
CansuBb Ecrinveannesi78 Bence hiç ama hiç dokunmayın, tecrübeli bir anne olarak doğumdan sonra tamamen yok olduklarını söyleyebilirim 🥰 Aldıkça köklerini daha da sertleştirirsiniz
eserife Ecrinveannesi78 doktorum almamamı söyledi danıştığımda. Kanıtlanmış zararı yok ama almamanı tavsiye ederim dökülüyor dedi.
atlasinannesii Ecrinveannesi78 bende sarışınım 20. Haftadan bu yana göbekteki tüylerim fazlalaştı almayı düşünmüyorum hatta çok tuhafıma gidiyor ya 😂😂göbegimi severken tuhaf bi his veriyor