selcan06 kkzlar yarin tam 34 haftalik oluyorum ve hastane randevum var ntsyemi gircem acaba kavinci hafta ntsye aliyolar
meraklianne1 selcan06 ben 36-37. Haftada gircem doktorum öyle söyledi 34 haftalığız şuan 33+4 de kontrole gittim sokmadı mesela şaşırdım bende sağlık ocağında ki doktor 32. Haftada nst bağlanır demişti 🤭😐
Mdnyldz selcan06 36+1im bu haftaya kadar hiç girmedim doktorum gerek görmediği için. Haftamda gireceğimi söyledi öyle uygun gördü
Ebrumihrimah selcan06 31 de başladım her hafta gidiyorum hem kontrol hem nst doğuma kadar bu şekilde olacak dedi