SimgeSalam Merhaba anneler istanbul Anadolu yakasında hangi hastanede,doktora, ne kadara ayrıntılı ultrason yaptırdınız önerilerinizi bekliyorum 🙏💐
Morvy SimgeSalam ben kadıköy bağdat caddesinde fetüs diye biyerde yaptırdım. Zeki şahinoğlu nakit 500 tl ödedim memnun kaldım. Başka bir doktor daha var orda zaten iki kişiler ondanda memnun kalanlar var burda bir kaç kişiden okumuştum. Size tavsiyem nakit ödeyecekseniz nakit fiyatını ayriyeten sorun çünkü fiyat farkı oluyor
Dlrzh SimgeSalam Çekmeköy tıp merkezi 360 yaptırdım. Bakması vs güzel ama doktoru cok sevmedim benimle alakalı bir durumdur belki. Ama güzel baktı detaylı her şeyi inceledi.
Sulee_ SimgeSalam ümraniyede erbil çakara gidicem burada gidip memnun kalan çok var fiyati nakit 320 karta 380 alıyorlar
Morvy Hafsa533- 2 tane renkli ultrason kağıdı mail olarakta diğer bütün fotoları gönderdiler ve rapor veriyorlar işte
Sulee_ Hafsa533- ben daha yaptırmadım haftaya yaptiricam ama burada okuduğuma göre bir renkli ultrason ölçüm yaptığı yer bölgenin siyah beyaz ultrasonu ve rapor veriyorlarmış
Dlrzh Hafsa533- USG kağıtları rapor kağıdı ve renkli resim verdi bana. İlk gebeliğimde çakmak erdem Hastanesi’nde yaptırdım orda CD renkli resim ve rapor kağıtları vermişti. Şuan normal doktor 520 prof 600 dediler fiyat cok fazla geldiği için tıp merkezine gittim
Dry34 Devlete bakıyorm ben ama sanırım devlette bulamayacağım o yüzden gittiğim hastane şişli Türkiye hastanesi ne gidecek gibi görünüyorum . Sormuştım 600 dediler. Bakalım artık. Perinotoloji doktoru bakıyor.