Seldayorulmaz Merhabalar herkese 👻 anne yanı beşiği olarak ne tercih ettiniz ve kaç yaşına kadar anne yanında yatırmayı düşünüyorsunuz fotoğraf yada marka olarak paylaşırsanız sevinirim🥰🌸
BirMuallime Seldayorulmaz Yoyko 8in1 aldım şu an benim için çok kullanışlı gece sürekli takip edebiliyorum emzirmek altını değişmek daha kolay benim için uyanık olduğunda birbirimize bakıyoruz çok güzel oluyor 😍😍🤭
zehranurr Seldayorulmaz Meltem smart alıcam inşallah daha sonra odasına geçiricem uzunca süre kullanıldığını okumuştum. Ek gıdaya geçtikten sonrasında kendi odalarına geçirmeyi düşünüyorum.
Nilasyamom Seldayorulmaz ben heynerden aldım kuzum inşallah sağlıkla kullanmak da nasip olur 🥰 https://resimyukle.io/r/07Div6Pn9O
Mrvky Seldayorulmaz https://resimyukle.io/REhcNYgPkm.link ben e bebegin anne yanı beşiğini tercih ettim bebege göre kullanımı degişiyormuş kilosuna boyuna hareketlerine baglı en az 6-7 ay kullanılıyormuş daha fazla kullananlarda olmuş
Catmom Seldayorulmaz chicco next2me aldım anne yanı olarak. Bebeklerin uzun süre anne babayla aynı odada yatmasını uygun bulmuyorum. İlk etapta gündüzleri kendi odasında yatıracağım. 6 aydan sonra da tamamen kendi odasına gelecek inşallah