Sevdaelmc Arkadaşlar adetime 4 gün var ama ovulasyon testim koyu böyle birşey yaşayıp gebelik öğrenen oldu mu 
Sahirenur Sevdaelmc ama c çizgisi kadar koyu ya da t çizgisi daha koyu olursa öyle yorumlanıyormuş , %100 bir ihtimal değil yanlış da gösteriyormuş kuzum en iyisi adet gününü bekleyip olmazsan test yapmak 🙏🏻
Sevimlianne_adayi Sevdaelmc benim de adetime 4 gün vardı 4 gün önceden adet oldum gibi ama sökülmedi normalde sökülmesi lazımdı 6 aaat oldu idrar testlerim pozitif kan beta 3.42 ben gibi olup sorunsuz hamile olan üstüne görme diye düşünüyorum
Sevdaelmc Sahirenur ay canım inşallah güzel haber alırız ya benim hep silik olurdu adete yakın filan böyle olunca bir düşündürdü beni
Mavi34 Sahirenur 7 gün çok ama gebelikte 7 gün kala bu kadar koyu olmaz sanırım. Yumurtlama günün.olabilormi acaba
Sahirenur Sevdaelmc kız ben 2 gün üst üste yumurtladım 8-9 mayısta , başka oluyor mu bak onu bilmiyorum 🤷🏻♀️
Sevdaelmc Sahirenur canım valla bazıları öyle diyor ya bilemedim 🤦🏼♀️ Bak bir arkadaşım adetine 4 gün kala ovülasyon yaptı aşırı silik çıktı ama gitti kan verdi bebiş varmış yani beklemiyordu silik çıktığı İçin ama öyle şeylerde olabiliyor demekki 😇
Mavi34 Sevdaelmc bende 4 gün kala böyle görmüştüm.ovulasyonda gebelik var bence sen yarın bi erken test al yap varsa onda net çıkar
Sevdaelmc Mavi34 canım çok teşekkür ederim inşallah vardır yarın gidip kan vereyim diyorum erken mi acaba
Sevimlianne_adayi Sevdaelmc canım sevindirmek istemem seni bir yakınımın böyle çıkıp hamile olduğunu öğrendi