Merhaba sevgili anneler ve anne adayları ben şu an 37 haftalık hamileyim 35. Haftada çatı muayenesi yaptı doktorum ve çatın dar normal doğuramazsın dedi direk.. bir süredir bebeğin kilosu önde gidiyor iki hafta kadar öndeyiz kilolu diye öyle olduğunu söyledi.. bazıları da çatı darlığı tek başına sezeryan sebebi olamaz diyor.. bu konuda tecrübesi ya da bileğisi olanlar cevap verebilirse memnun olurum 💕