Neseliiiiii7 Merhaba 7. Ayımdan karnım ara ara agrıyor acaba büyüdüğü için mi sizinde öyle oldu mu elimle ovalayınca geçiyor
HavvaMerve Neseliiiiii7 Benimde ara ara öyle oluyor karın agrısı kasıgıma doğru sebebini çok merak ediyorum aslında korkuyorum da 🤦🏻♀️