Selam 7cm benim de var ama benim 3. Operasyon olmasına rağmen tekrarlıyor 20 25. Haftaya kadar göründü ultrason da sonra orda olmasına rağmen bebek daha büyük geliyor sanırım artık görünmüyor. Ve ben Kist agrısı mı bilirim en başından beri sızı yapar. Baskı yapar
Doğuştan olduğu için
Korkmayın çoğunlukla sonra oluşanlar kendiliğinden geçiyor