d-b_2019 nur816 benim pkos yok ama çikolata kıstım vardı 3 ay kullandın her kutu bittiğinde 2 gün sonra adet oluyordum adetin 2 yada 3. günü gidip horman testi yatırıyordum 3 gün sonra çıkıyordu LH hormonum çok yükseldi benim ilk ayda düzene bindi
Yenianneadayi2208 nur816 hiç bilmiyorum canım umarım bilen birileri vardır. Bu tarz konular bilgi gerektirdiğinden cevap gelmeyedebilir.
nur816 d-b_2019 benim 24+4 ilacım 28. Hapta oluyorum genelde bir ay yeni kutuya başladıktan sonra oldum sadece. Bir yerde hormon bakılmaz dışardan hormon alındığı için denilince kararsız kaldım. Teşekkür ederim cevabınız için 🙏