Şekeriniz varmış gibi bir beslenme programınız varsa ya da evde günlük şeker ölçümü yapıyorsanız bi ihtimal yaptırmayın ama un, şeker, pirinç , makarna , ekmek , çikolata, tatlı vs rahatça yiyorsanız bebeğiniz için büyük bencillik. Test yaptırdı diye şeker çıkar mı çok saçma , yaptırıp şeker çıkmayan 100 lerce insan var. Benim ailemde şeker yok ve zayıfım ama bende çıktı şeker maalesef.