beren_r 2.gebeliğim son 4,5gundur geceleri agiz kuruluğu yaşiyorum cok korktm seker belrtsi olabilirmi bu.
Serpilbb beren_r nolur ne olmaz bi ölçtürün ama vicut su istiyor olabilir ben ozamanlar sürekli su içerdim çok susardım uykudan uyanıp içerdim