pinarsabrii Merhabalar kızlar. 1 Mayıs regli başlangıç tarihim 5 Mayıs bitiş tarihim. 6 Mayıs itibari ile başladım teste şuanda böyle ilk günden itibaren. Herhangi görünen bir yumurtlama yok değil mi? Çizgiler genelde hep silik. Daha çok anlayanlar daha önce yapmış olanlar varsa yardım edebilir misiniz? Not olarak; regli tarihim çok düzensizdir asla günü gününü tutmaz. Şimdiden teşekkür ederim 🙏❤️ [https://klasresim.com/i/w63tau](https://) [https://klasresim.com/i/w63tau](https://)
babygirlmommy pinarsabrii henüz olmamış ama yakın gözüküyor son teste göre. Bence bu günleri değerlendirebilirsiniz.
Mavi34 pinarsabrii henüz olmamış gibi ama 12 ile 14.gunlerde olur genelde devam et koyulaşmaya başlamış zaten
pinarsabrii babygirlmommy evet bugünü değerlendirdim. Dünü de aynı şekilde değerlendirdim biraz koyu çıkınca. Yakın sanki tam yumurtlama
Mavi34 Omay0707 olmuş büyük ihtimalle dün ve bugün de. Yarına sivilleşme başlarsa çatlama olmuş.olcak sen başka değerlendirmeye. Gönlüne göre.olsun ins
Dryadeniz Hyr canm bence olmamis c cizgisi kadar koyu veya c den daha koyu olmasi lazim ama yarn oburgun yumurtlama olur bnce
pinarsabrii Dryadeniz evet canım bende öyle düşünüyorum maksimum 5 gün içinde pik görürüm herhalde teşekkür ederim ❤️