ilkgebelik123-_ 4 haftalikken yumurtalıkta kist var ilerleyince geçer dendi 14 haftalık olduk sağ kasığımda bazen bı sancı oluyor sağa sola dönerken arada ağrı hapşırınca ağrı acaba kistten kaynaklı mi