Merhabalar herkese,
isim süreci çok sancılı geçiyor🙈 Kız bebeğimiz olacak bir sürü isim eledikten sonra Dila ismini düşünmeye başladık. Ama bu sefer de birkaç kişiden kürtçe gibi yorumlar aldık. Yanlış anlamazsanız bu tarz konularda da hassasız bir gruba ait olsun istemiyoruz. Bilginiz var mıdır ya da düşünceleriniz nedir?