ogluileannesi gebeliğin ilk başlarında çok normal, bende o haftalardayken hamile olduğumu öğrenmeden önce adet olacağım sanıyordum. Ara ara hala o tarz ağırlar oluyor ve hamilelik boyuncada çok şiddetli olmadığı takdirde olurmuş sanırım rahim büyüdüğü bebek yerleştiği için vucut bi değişim yaşıyor. Yinede eğer çok şiddetliyse doktorunuza danışmanızda fayda var