Cansummm canım hamile kaldığımdan beri aslında sorunluydu . Rahim kısalığı nedeniyle14 hastalıkken serkilaj yapıldım. 17. haftadan sonra kanamaların başladı ara ara hastanede yatıp çıktım. 23 haftalıkken yani bayramın birinci günü 14 haziran yine kanama nedeni ile Kızıltoprak toprak Medicana Hastanesi’ne yattım. İki gün sonra sancılarım başladı kanamayı mi sancıları durdurdular. Tam her şey yolunda derken 22 Haziran gecesi kesem patladı. Bebek çok küçük olduğundan ve hastanın küvezinin Yeterli olmaması nedeniyle Nişantaşı amerikan hastanesine gönderildim. Amerikan da önce enfeksiyonun sonra kanamam durdurmaya çalıştı Bu arada tüm su bitmişti. Kanamam durmuyordu artık benim kanımda 8 düşmüştü hemen kan takviyesi yapıldı. Üç gün beklendi ancak kanama hala durmamıştı Bu nedenle artık çocuğu almaya karar verdiler. 25 Haziranda yani bir hafta önce bebeğimi aldılar. Kanama nedeniyle bebekte çok kilo alamadı 570 gr doğdu. 1 haftadır küvezde yatıyor ve maalesef sorunlar devam ediyor. Biz ancak dua edebiliyoruz ve sizlerden de dua istiyorum. Allah büyüktür o isterse sorunsuz şekilde bebeğim küvezden çıkar.allaha sığındık bekliyoruz 😔😔😔😔