Arkadaşlar merhaba 10 haftalık gebeyim ikili tarama testi ile ilgili ne düşünüyorsunuz ? Sizce yaptırmak gerekli mi doktor olumsuz bişey çıksa çocuğu aldıracak mısın dedi hayır dedim o zaman boşuna yaptırma dedi ? Bi ilçede yaşıyoruz çok güvenemedim açıkçası. Tecrübeli hamiş ve anneler yorum yaparsa çok sevinirim ☺️