Merveee34 Ozlem7834 ben çok doktor değiştim canım durumum riskliydi . Orkide hanıma 3.gidişim olacak gerçekten çok memnunum keske baştan beri ona gitseydim . Çok pozitif ve güleryüzlü bir doktor . Hemde tecrübeli meslekte 30.yılı
Merveee34 Ozlem7834 hastaneye tavsiye üzerine gittim canım . Ama doktoru kendim sectim . Bütün doktorların özgeçmişine baktım orkide hanım daha cazip geldi bana iyi ki de ona gitmişim 😍
Ozlem7834 Ben normal doğum taraftarı mı sezeryan mı onu merak ediyorum doktorlar hakkında bilgi sahibi değilim de 😊
Fatmanurrrrrr Ozlem7834 çok çok memnunum. Çok tatlı ve yaklaşımı çok kibar bi doktor. Eğer böyle şeylere dikkat ediyosanız. Ben çok tedirgindim Gülcan hanımda çok memnum kaldım. Bi arkadaşımda Emseyde Canan hanıma gitti ondan da çok memnundu