Ali_asaf asyamm59 farklı isim düşünebilirseniz eğer miray da çok güzel 🥰 ecrin isra simay bunlar da harika isimler yaa🥰🥰
asyamm59 Asyaayaz1 benimde Asya da hevesim var çevremdekiler de ela da güzel isim düşün diyip duruyo ama renk haricinde Bi anlamı da yok elanın
asyamm59 Ali_asaf eşim farklı isimlere hiç yanaşmıyo ona standart isimlerden olması lazım☺️ asya ya bile tam ısınmış değil. Miray da hoş geldi sanki☺️ teşekkürler ☺️
Cerenn1654 Didi6 vallah didi baci seni col merqk ediyorum.kimsin her isim postunda bir yorumun muhakka oluyor.
asyamm59 Didi6 bende kız ismi olarak biliyordum. öyle Bi durumda iyice araştırmak lazım. teşekkürler 😘
Ali_asaf Didi6 aaaa bilgi için teşekkürler arkadaşlarım kızlarının isimlerine tercih ediyor miray İsmini yanlışmış oysaki