Kubrah yaptım cok sukur bebegım kuvezde daha kavusamadım. Ama hastaneyı hıc tavsıye etmem cok zorluklar yasattılar bana hersey cok yavas ılerlıyor benım sansıma mı Boyle oldu anlamıyorum calısanlar cok yavas bebegım sag salım kuvezden cıksın hastane calısanlar hakkında sıkayet yazısı yazmayı bıle dusunuuoruz