Yesimmmmi Bayanlar sürekli gögüs uçum yara gibi tutuyordu bende gördükçe alıyordum onu aufaktan süt gelmeye başladı damla şeklinde 36 haftamdayım normalmi
Cevirmenannee Yesimmmmi kabukları kopartmayın yara olmaya başlar. Şimdiden güzel güzel krem sürmeye başlayın emzirmeye başlayınca canınız acıyor çünkü bir süre 🥰🤭
YagmurAnnesi Yesimmmmi normal ama sıkmayın sakın hem doğumu tetikliyor diyorlar hem de bebek için o ilk gelen sarı olan sıvı çok yararlı