Busra228 Ne kadar güzel benimde öyle olmuştu doktorum erkennden sut kanalların acilmis demişti sansliyuz yani ☺️ Sıkma çünkü bebeğe ilk yararlı olan süt ilk gelen süttür. Ayrıca sikmaniz erken doğumu tetiklemez doktorum bana süt sikmakla erken doğum olması alakasız inanma çok iyi kanallarınin açılması demişti. Sadece bebeğe ilk gelen süt faydalı diye sıkma demişti😍 Şanslısın ☺️