Eynur_2147 Mrb güzel hamişler 3 aylık olduk 😍İki haftadan beri aşırı kola aşeriyorummm Ama kola hamilelik için de iyi değil ne yapmam lazım fikir verin
zehranurr Eynur_2147 abartmadan nefsiniz körelsin diye içebilirsiniz. Yani ben bi kaç defa çay bardağının yarısı ile sadece nefsim körelsin diye içtim.
Kimkibu Eynur_2147 az önce bir bardak içtim herzaman içmiyorum ama canım cekti sürekli olmazsa sıkıntı olacagını sanmıyorum
zehranurr Eynur_2147 evet çokta yararlı bir şey olduğu söylenemez ama sadece o anlık nefsi bastırmak için içebilirsiniz. Abartırsan zararlı olmaya başlar
Sevgi_123 Eynur_2147 Içebilirsin Bi bardağı bitiremezsin zaten aşırı asitli geliyor Bi süre sonra bende sizin gibi o zamanlarda çok kola içmek istiyordum içtim çok sancı yaptı gazdan dolayı Bi daha içemedim zaten
Saremmmm89 Eynur_2147 valla ben içiyorum arada 1 bardak doğumuma 1 ay var mıllet alkol sıgara kullanıyor az bısey ıcmekten bısey olmaz bence
Aysun1983 Eynur_2147 geçen bi yazı okudum herşeyden kıvamında yemenin zarı olmaz diye direk bebeğe gitmiyor ilk 6 ay hiç içmedim desem doğru olur ama son 3 aydır dayanamıyorum içiyorum 3′de 1 5′de 1 falan 🙄
Eynur_2147 Aysun1983 geçen canım sigara çekti eşime dedim Bi o eksikti dedi 😂 😂 😂 hep zararlı şeyleri aşeriyon dedi bana haklı adam 😂
ilkgozagrimhavinim Eynur_2147 ben nefsimi köreltmek için kolada içiyorum çok nadir sucukta yiyorum mayonezde😇 ama devamlı değil
YagmurAnnesi Eynur_2147 kızımda da oğlumda da ara ara içtim ama mesela kola içtiğim zamanlarda kahve içmemeye özen gösterdim.. az içerseniz bir şey olmaz ☺️
Eynur_2147 YagmurAnnesi kahve iki günde bir içiyorum süt içmeyi unutuyorum mesela iyi besinleri atlıom hep nedense ama dikkat etmemiz lazım ken 🤦