Minimalistmom Ogrtmenhnm 19-20. Haftada kurudum baya, dudaklarım yüzüm bile kurudu. Şimdi 21.haftadayım hergün hindistancevizi yağı ile güreşçi modunda geziyorum😊
Merve1966 Ogrtmenhnm 33 haftalığım göbeğim de hiç çatlağım yok zaten Badem yapı ve Hindistan cevizi kremi kullandım göğüslerimde kullanmamıştım geçen gün göğüslerimin çatladığını farkettim onlara da sürmeye başladım inş hafifler :)
mavi2021 Ogrtmenhnm 34. Haftadayım henüz hıc çatlak yok bakalım nasıl olacak umarım bu saatten sonra olmaz
Dunyayse 30.ncu haftası sabah bı uyandım karnımda kocaman bir çizgi digersi gün bir daha bı daha devam etti . ☹️☹️ Hindistan cevizi yağı bio oil bebe yağı hep düzenli sürüyordum ama suyum fazla oldugu için karnım çok büyük
dygn Tam 38.haftalarda oldu bebegimin hareketlerinden dolayi.. 😬 minik minik ama can sıkıcı. Oysaki cok umutlanmistim olmayacak diye..