Beser93 Öğlen 12 de ilk nişanim geldi gece 1 oldu ara ara yine geliyor.belimde ağrı var.10-12 dk da bir kasigima siddetli bir agri giriyor adet sancisi gibi.39+3 gunlugum.hastaneye ne zaman gitmeliyim.
NaimeYilmaz Beser93 suyun gelmedıyse sancılarını takıp edıp sabahı bekleyebılırsın . Orda da farklı bişey yapmıcaksın. Hayırlısıyla gelsın inşallah 🌸
Yaseminkaya Bu kadar sık oluyorsa hemen gitmelisin bence zaman kaybetme hastanede gozaltinda olman suanki durumundan daha iyi canim
Kmelikem Doktorum 10 dakikada 2 kere olursa hemen gel dedi ama her gebelik kendi içerisinde değerlendirilir. Bence de doktorunuza sorun
Geencanne Beser93 yalancı sancıydı demekki evde yaşadığınız, minik inşallah şaşırtır bir an önce gelir