brvnsubasi Biz daha miniciğizzz bebeğimi öğreneli 1 hafta oluyor henüz hastaneye gitmedik. Cumartesi gününe özel hastaneden randevu aldık. bizim gibi kimler var, neler yapıyorsunuz nasıl besleniyorsunuz ☺️
Aslinur Ben 5+1 im sali dr a gidicem kontrole 4.haftada rahim kalinlaştiğini görmüştük şimdilik herşey yolunda duruyor inşallah keseyi görebiliriz
Sabirellaaaa Öğrendiğimde uygulama 7. Haftada gösteriyordu doktora bi gittik 5+5 çıktı kesesi gözüktü bu hafta kalp atışı İÇİN gidicez 6+4 suan uygulama bizi ilerde gösteriyor geriden geliyoruz 🤓
Hatice_minik1 Evet bende geriden geliyorum uygulamada 8 haftalık gözüküyorum ama hastanede geriden geliyor pazartesi kalp atışını dinlemeye gidicem insallah
Egemence Aysee333 benim ilk hamilleğmde tam 5 haftalıktı kese göründüğünde ama herkeste aynı olurmu bilmiyorum
Guznugdcu Biz de 5+3 üz sali gunu randevumuz var gecen ilk kontrolumzdu kese icin erken demisti doktor. Umarım bu hafta görürüz🧚♀️