Edaserhat benim doktorum 34.haftadayken istersen boyayabilirsin dedi beyazlarım çok fazlaydı. Gratisten green terapi aldım. Boyadım. Çok fazla da bekletmedim saçımda. Ama en azından beyazlarım kapandı🤭 inşallah bebişe de bir sey olmaz. Doktoruna sor canım benim 2 doktorum da boyayabilirsin demişti. 🌸