Dorati Merhaba hanımlar bugün tam 39 haftalık oldum bi kaç gecedir evde yürürken kasıktan girip rahimden cıkan sancım oluyo oturunca geçiyo 3 gecedir böyle sadece hareket halindeyken oluyo sizce nedir bu ?