Merhabalar. Benim 20lik dişim çıkmaya çalıştığı için çok ağrıyodu bugün doktora gittim. Bana yumuşak dokuda enfeksiyon var kadın doğum doktoruna sor öyle yazalım antibiyotik dedi. Sonrasında doktoruma sordum. Hekim olarak bunu bilmiyor mu başka dişçiye git dedi. Hamileyken kanal dolgu çekme işlemi yapılıyormuş dedi kadındoğumcu. Ama şimdi ben 14+3 deyim ve 1000mg antibiyotik bebeğe zarar verir mi bilemedim. Güvenemedim. Yarın başka bir doktoea daha danışıcam ama sizin başınıza böyle bişey geldi mi?