Selam güzel anneler ve anne adayları..🙂
Sizlere bir sorum olacak. Anne kilolu olduğu için bebeğin cinsiyetini öğrenemeyen var mı aranızda? Doktorum bana kilolu ve karın bölgen yağlı olduğu için net göremiyorum dedi. Neredeyse 5 aylık olduk. Etrafımda benden daha da kilolu olanlar bu kadar beklemedi bu cinsiyet sürecini. Acaba doktorum yada kullanılan ultrason cihazı ile ilgili olabilir mi? Yada gerçekten kilo ile ilgisi var mı? Aynı durumu yaşayan yada çevresinde duyan annelerimiz varsa yorumlarını bekliyorum. Sağlıkla gelsin tabiki ama çok sabırsızlanıyorum cinsiyet için😍👶🏻