havakcdl-48 çok uzun bir süre yastık kullanılmıyor zaten boğulma riskine karşı birde omurga sağlığı için. Yorganda almadım ben ev çok soğuk olmuyor kundak kullanmayı düşünüyorum uzun bir süre onuda yüzüne çekip boğulma riski yaşatıyor çünkü kışın battaniyelerimiz var onları kullanırım ozamana büyümüş olur zaten 2 haftaya doğum olucak inşallah