Meyveler genelde şekerli olduğu için benim doktorum çok yeme diyo her seferinde. Yediğinde de şekeri nötrleştirsin diye süt, ayran yada yoğurt ye üstüne dedi. Sıkma da birden fazla meyve kullanılıyo, o zaman da şeker katlamış oluyosun. Abartmadan ölçülü içmeye çalış