Çok küçük bir kese varsa dış gebelik olma ihtimali yok eğer rahimdışı bir yere yerleşmiş olsaydı zaten rahim içinde bırak çok küçüğü hiç birşey göremezdi. Embriyoyu görmek ve kalp atışını duymak için ise çok erken. Siz stres yaparak kendinize zarar vermeyin içinizi ferah tutun