Merhaba, bu sabah çok çok az kahverengi lekelenmem oldu, doktora 4 saat sonra gidebildim gebelik kesesinin arkasında kanama olmuş daha kan gelecek kahverengi olursa korkma kırmızı olursa hemen gel dedi ve istirahat verdi sürekli yatman lazım dedi cumartesi de kontrole çağırdı, benim gibi gebelik kesesinin arkasında kanama yaşayan var mı? Varsa tecrübesini paylaşabilir mi?