es353 Kızlar merhaba bişey danışmak istiyorum 15. Haftaya girdik. Bir kaç gündür sürekli ama 1 saniyelik sancı iğne batması giriyor bugün 20-30 kez oldu neredeyse. Bebek mi hareket ediyor anlamıyorum ciddi bir durum var mıdır sizce?
Rceyda es353 aynı agrıyı sabahtan beri yasıyorum bir saat önce hafifledi gibi. Elektrik çarpması gibi tabir edebilirim saniyelik ama 10 dk da bir giriyor sol tarafıma.
es353 Rceyda evet aynen oyle benimde bazen dakikada bir giriyor saniyelik ağrı nedenini anlayamıyorum
Rceyda es353 17. Haftadayım acile gittim bugün zaten iğnem vardı gitmişken göründüm ebe kontrol etti hareketi kalp atışı normal. İki gin sürerse ağrı tekrar gelin dedi.