Esraadem kızlar 33+5 deyim sancı olunca nasıl anlaşırız nasıl bir şey , sancım suyum gelirse anlayamazsam diye korkuyorum ilk gebeliğim çok tecrübesizim bana yardımcı olurmusunuz ?
Cevirmenannee Esraadem anlaşılmayacak gibi değil ki benim belden girdi direk belimi ayırıyolar sandım