dilaradurunisli Cuma günü kontrolüm var. 39+3 oluyorum. Doktorumdan suni sancı isteğinde bulunabilir miyim ? Bilgisi olan var mı güzel anneler 😍
aysgl24 dilaradurunisli bence bulunma çünkü açılma olmadan verilen suni sancı çok kötü belki açılman olur ozamam verirler .ama açılma olmadan isteme ben çok çektim auni sancıdan açılmam olmadığı için
BahadrSrer Bence bulunmamalısın.Gerektiği anda doktor zaten başvurur bu duruma Sanıldığı gibi değil suni sancı gerçekten çok zor