Yavuzz Mortaleks1 canım ben beş gün kala yaptım çıkmadı 4 gün kala yaptım 🙈çok çok silik çıktı normal testle. Sonra erken gebelik testi vardı dijital olandan aynı gün onunla yaptım 2haftalikti bence 2gun daha bekle ınslalah vardır hayırlısı olur 🤲
Btl_0909 Mortaleks1 benim de 21 Mayıs ama ben yapmayı düşünmüyorum daha negatif çıkarsa çok üzülüyorum 2 gün kala belki
2-prensesannesiii Mortaleks1 Ben adetime 1 hafta varken yaptım normal testlerden çok çok silik cikmisti
Serrammm Bazen testler sonuç veriyor 6 gün kala bazende adet gecikince çıkıyor aklın kalacağına deneyebilirsiniz adet gecikmesinde de direk kan verirsin
Mervsssss Ben adetime 6 gün kala normal gebelik testiyle öğrendim fakat emin olmak için erken gebelik testide yaptım 6 gün olmasına rağmen çift çizgiyi gördüm😊