Rus_kusu Merhaba tatlış anneler 🤰 16+4 haftalık hamileyim saçlarımı artık boyatmak istiyorum çok kötü görünmeye başladı aranızda boyatan oldu mu acaba fikirlerinizi bekliyorum ❤️❤️ Teşekkürler 🙏
Denizyildizii Rus_kusu bence birazdaha bekle. Ama ille beklemek istemiyorum diyorsan çift maske takıp birde boyayı vücuduna değdirmeden yapabilirsin saç diplerinede mümkün olduğunca değdirme❤️
Rus_kusu Seyma46-46 dün dr sordum da 3 ayın bitti boyatablirsin dedi de ne bilim ya aklım karmakarışık 😂🤦♀️