Kızlar yarın sabah 6 da yatışım yapılacak 40+1 iz bugün . Sancı yok , nişan gelmesi ,su gelmesi yok . Açıklık olup olmadığından bahsetmedi ben de çok sorup ayrıntılarla kendimi korkutmak istemedim .Doktorum suni sancı verir doğumu başlatırız demişti 37. Haftadaki çatı muayenem sonucunda . Sizce ne yapmalıyım bir akıl verin lütfeeeen