Evet memnun kalınan kadın doğum be hastane ile ilgili görüşleriniizi paylaşır mısınız🙏🏻 b. Çekmecede oturuyorum
Arkadaşım esencandan çok memnun,
Ben bir kere medilife gittim çok memnun kalan var,
Benim kendi şuan hastanem florya medicalpark çok çok memnunum ama doğum ücreti çok yüksek olduğu için araştırma yapmam gerekli