Belmazeki01 36 haftada krında sertleşme yaşayan varmı ve sancılarım oluyor bacaklarıma vuruyor Ağrı bebeğin hareketleri de önceki gibi değil az yaşayan varmı
Eceee7 Belmazeki01 bugun 37 ye girdim 3 gundur regl agrisi iğne batar gibi sizi arada regl olacak gibi bel ağrılarım var yarın kontrol var nst de sancı cikacakmi merak ediyorum
Akoalalover Belmazeki01 benim oğlumda yapıyodu ya dayıyodu popoyu karnım sertleşiyodu çarpıntı yapıyodu baya daralıyodum. Ufak kasılmalar onlar🥺
aslannaz21 Eceee7 bende de var o agrilardan tam 37 haftalik olduk ve benimde yarin kontrolm var heyecanliyimm saglikla gelsin bebislerimiz
Belmazeki01 Eceee7 bende 37 ye yarın gireceğim benimde aynı geceleri uyuyamıyorum rabnim hayırlısını versin hakkımızda
Belmazeki01 Eceee7 aç aslannaz21 amin inşallah sağlıkla gelsinler doktorum 10 gün sonra gel demişti erken alma ihtimali var bizde 37 ye gireceğiz
Eceee7 aslannaz21 ne zaman doğacağı belli olsun istiyorum belirsiz oldukça daha çok strese giriyrm @Belmazeki01
Eceee7 Belmazeki01 tansiyonum yükseliyor benim 14 10 geçerse aliriz diyr bide miyom var buyuyor😒 son haftalar cok zormuş
Belmazeki01 Eceee7 allah yardımcın olsun vanım sağdakin kucağına almayı nasip Etsin benim kızım 28 hafta doğdu şuna dört yaşında kendini sıkıntıya sokma rabbim yardımcın olsun
Eceee7 Belmazeki01 yaa ben bilmek istiyorum artik sabırsızlanıyorum. Saglikla gelsinler tabi ki neden 28 de olmuştu