Geencanne 39 olduk bizdende hiç ses seda yok erkek bebek olduğu için diyor etrafım sizin cinsiyetler nedir?? Anm OktayZmrtCokun
Mavim OktayZmrtCokun 38+3 Kızlar benimde çok bunaldım gerçekten. Doğum olsun diye ne yapabilirim ki .
ZeynepDemiraglar OktayZmrtCokun 39.5 bndede bi tık yok Biyandan korkuyorum bi yandan ÇOK istıyorum Gelmesini Nasıl gelecek bunlae😀
Anm Geencanne bizdede erkek, erkek bebekler gec olur derler kiz ama cabuk.. ama inanmiyorim cünkü burda görüyordum kiz cocuklarida gec oluyordu
Anm Mavim bol yürüyüş, nerdiven inip cıkma, hurma yemek ben beli Hamileliymin 4,5 ayndan beri hurma yiyordum taa ramazan ayı bitene kadarda yedim ama etkisi yok bana qaliba
Minedag Bizde 39+3 olduk ne gelen var nede gelmeye niyetlenen korkuyorum. 41-42 haftayı görücez diye ama bu gidişle sonumuz öyle
Babies16 OktayZmrtCokun dogum 38 42 haftalar arasinda olur.acele edip aksiyonlu dogum sureci gecirmeyin.akisina birakin
OktayZmrtCokun Babies16 son günlere gelince bir an önce kavuşmak istiyor insan birde çok şişiyorsun ya bunalıyorsun 🤷🏼♀️
Ozlemilhan40 OktayZmrtCokun 39+1 dün acile gittim bel ağrısı ve kasik ağrısı şikayeti ile ne şancı çıktı nede acıklık tık yok ama bel ağrısı var halaa