melikee16 Kızlar oğlusum 31 haftalık oldu hala isimi netleştiremedik. Aklımız çok karışık. AklmZda olan isimler Emre kaan Enes kaan Alperen Berat kaan Yiğit emre Sizceee ? Önerilerinizide alabilirim..
Selyil Benim ilk oglumun adi Berat Hüseyin ALLAH nasip ederse ikinci oğlum olcak onada yekta seyit koycaz
gozdegeoglum Benım oqlusum adı sadece eqe soyadıda uç harffffff 😀😀😀😀😀😀😀 sadece 3 harfle e-g we ö ile adı soyadı tmmmm 😇😇😇😇 Simdik yine hamıleyım 4 haftalık kız olursa oda uç harf Ece olacak erkek olursa yıne uç harf Efe olacak 😀😀😀😀😀😍😍😍😍😍
Asli06671 melikee16 alple baslayan isimler cok hosuma gidiyo benim oglumunda ismi alptug olucak allah izin verirse alperen cok guzel