Eryener93 Kadın doğum doktoru olarak melih doktora giden var mı, şikayet veya memnuniyet olarak paylaşır mısınız
Burcuclk Eryener93 esencan tek kelime ile berbat orda sadece Ahmet bey DİE doktor var ondan çoğu kişi memnun kan testim bile yanlış çıkmıştı benim o yüzden hastane olarak pek tavsiye etmiyorum evim çok yakın esencana iyi olmadığını için avcılara gidiyorum
Eryener93 Burcuclk doğrudır benim arkadaşım ordaki doktordan ve hastaneden memnun kalmış, o yüzden sormak istedim gidişatı herkez için