ege_ayaz_mom
kızımda 9 ay boyunca hiç mide bulantısı yaşamadım. Çikolatadan tiksindim deli gibi turşu yedim. Ama ilk aşerdiklerimde vişne suyu ve halka tatlısı olmuştu….
oğlumda ise 5. Aya kadar mide bulantısı ile yaşadım. Kahveden tiksindim. Yine tatlı aşerdim.
mide bulantısının kız erkek vs diye olduğunu düşünmüyorum şahsen, yapı meselesi sanırım